Porządek obrad
3.
USTALENIE PORZĄDKU OBRAD
4.
PRZYJĘCIE PROTOKOŁU NR 21/25 Z XXI SESJI RADY MIASTA WAŁCZ, KTÓRA ODBYŁA SIĘ W DNIU 28 PAŹDZIERNIKA 2025 ROKU
5.
ROZPATRZENIE PROJEKTÓW UCHWAŁ I GŁOSOWANIE NAD UCHWAŁAMI:
1)
zmieniająca uchwałę nr VIII/LXXX/631/23 w sprawie ustalenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat i trybu ich pobierania
2)
w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Wałcz oraz pomieszczeń tymczasowych
3)
w sprawie przyjęcia rocznego Programu współpracy Gminy Miejskiej Wałcz na rok 2026 z organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
4)
zmieniająca uchwałę nr IX/XIV/131/25 w sprawie wyboru metody ustalenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki opłaty dla nieruchomości zamieszkałych oraz nieruchomości mieszanych
5)
zmieniająca uchwałę nr IX/XI/111/24 w sprawie przystąpienia do opracowania Strategii Rozwoju Gminy Miejskiej Wałcz na lata 2025-2031 i określenie szczegółowego trybu i harmonogramu opracowania projektu Strategii
6)
w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Wałcz w rejonie Osiedla Olimpijskiego
7)
w sprawie przyjęcia Planu Zrównoważonej Mobilności Miejskiej dla Wałeckiego Obszaru Funkcjonalnego
8)
w sprawie zmian budżetu Gminy Miejskiej Wałcz na 2025 rok
9)
w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Miejskiej Wałcz na lata 2025 – 2034
10)
zmieniająca uchwałę nr IX/XXI/192/25 w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Wałcz w rejonie ul. Generała Władysława Andersa – osiedle
6.
INFORMACJA PRZEWODNICZĄCEGO RADY O DZIAŁANIACH PODEJMOWANYCH W OKRESIE MIĘDZYSESYJNYM
7.
SPRAWOZDANIE BURMISTRZA MIASTA WAŁCZ Z DZIAŁALNOŚCI W OKRESIE MIĘDZYSESYJNYM
8.
INTERPELACJE I ZAPYTANIA RADNYCH ORAZ UDZIELONE ODPOWIEDZI
9.
WOLNE GŁOSY, OŚWIADCZENIA I KOMUNIKATY